LCH78 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Har nettopp kjøpt meg en slik bil, men det jeg lurer på er om det er registerreim på denne bilen? og når denne evt må byttes? Selgeren mente at det var registerreim på den og at denne sku byttes på 120000km. Bilen jeg kjøpte er bare kjørt 47000km så har en evt enda en stund til et evt bytte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har nettopp kjøpt meg en slik bil, men det jeg lurer på er om det er registerreim på denne bilen? og når denne evt må byttes? Selgeren mente at det var registerreim på den og at denne sku byttes på 120000km. Bilen jeg kjøpte er bare kjørt 47000km så har en evt enda en stund til et evt bytte :) Gratulerer med ny bil! Den har nok registerreim... på møller sier de at den skal byttes ved 120000km eller 5 år, men tror du kan kjøre med den til 180000. Selvom jeg ikke ville anbefalt det. så hvis du ikke kjører de resterende 73000km innen 2009 så ville jeg byttet den. Lykke til! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Kommer litt an på hvilken motor som sitter i den (motorkode f.eks AUP), men vil ikke anbefalen deg å kjøre mer enn 100k før du bytter. Har sett noen ras av VAG-motorer pga reg.reim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg