DaButcher Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Skjerpings folkens.. Hva har dere å vise til selv, dere som er så kritiske? Selv om det kanskje er ment litt "Komisk", så er det bare teit, spesiellt i en prosjekttråd! Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Riktig det olav, men nå har ting startet og bli lysere, prosjekt karosseriet står 90% ribbet, får svar ang verkstedsplass ila ca 2 uker. får jeg denne er mye gjort.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Uten og være frekk eller noe,så er det kanskje best å vente med prosjekt tråd til man ihvertfall har de viktigste tingene på plass,som en bil etc. Ellers er det lett at det blir mye tanker og drømmer... Og du har vært såpass mye på BF at du vet at folk automatisk ber om bilder,bilder og atter bilder :) Når dette er sagt,så ønsker jeg deg lykke til med bilen.Syns det er bra at noen går andre veien,og ikke bare kopierer drifting fra Japan,men faktisk bruker biler vi har tilgang til i Norge. Men,hvorfor bruke en RB motor? Bruk heller en frisert Volvo motor. Får gjort mye for 35 lapper på en sånn en. RB motorer er IKKE billige å overhale,det er volvo motorer i forhold. Men som sagt,lykketil videre :) Jeg har selv en prosjekt tråd her,ta deg gjerne en titt. Selv om det er en grevling ;) Anders GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei Millhouse ang motor så koster det fort 2x og bygge en volvo motor kontra RB, samt at jeg ahr lyst til og gjøre noe ikke alle andre gjør. ang bilder så har jeg ikke hatt mulighet til og legge over i fra cameraet pga pc-problemer. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 jeg fikk nettopp tlf fra Lundgren at han tar med front skjermene mine på endten lørdag eller søndag. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Da har fram skjermene i glassfiber kommet :) bak skjermene hentes nok rundt 20 juli :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 :) thats the stuff ;) bare ikke popp de på som mange gjør sett de på ordentlig så det ikke ser så jalla ut.. ( å ja jeg vet det er "the drift" way men mye penere å ikke gjøre det.) + du vil sikkert bruke bilen til noe annet en drifting også... HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hvor kjøpte du framskjermene? jeg må bytte mine uansett.. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 :) thats the stuff ;) bare ikke popp de på som mange gjør sett de på ordentlig så det ikke ser så jalla ut.. ( å ja jeg vet det er "the drift" way men mye penere å ikke gjøre det.)+ du vil sikkert bruke bilen til noe annet en drifting også... forran er det bare og skru de gamle av og de nye på. bare lage hull i skjermen på de orginale stedene. Bak må den poppes, men kan seff sparkle over og lage det fint :) Momo : det er 3 mnd vente tid på et slikt kitt. og kjøpte mine via Lundgren ( han svenske drifteren ) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 skraping av asfaltmatter har jeg allerede starta på ;=) venter bare på svar om jeg får garasjeplassen eller ikke... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 jasså pysa.. er det noe galt i popnagler nåa lissom?!?!?!?!?!?!?!!?:knock: :knock: alt for mange drifte biler som ser driiiit fete ut på avstand også når du ser de litt nærmere er alt jalla mekk.. bare gjør det ordentlig å få en fetere bil ... koster deg ikke så mye mere... HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 stemmer det paper, skal prøve og få en bra finnish på det. men kommer nok til og så litt poteter første sesongen den er på veien, så det blir nok litt jall ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 da har det ramla noen deler inn til bruksvogna. overtar garasjen 1 juni så da kommer det mere bilder og action fra den hvite. B23ET stempler M-råder : har også M46 kasse liggende med mellomaksel. Ellers så har jeg fått meg campingvogn til og ha med på treff :) så blir bra :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finpå'n Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 slik skal stilen bli, bare med de lyktene jeg har bak og 740 addon fronten. hva tror folket om 940 bakfanger? hvordan får de til den camberen bak på denna volvon?? Nmk Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 hvordan får de til den camberen bak på denna volvon?? multi link, eller som jeg gjør, shimser og sveiser litt ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg