ealoken Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Bil : Volvo 740 gl 1988 model. Jeg har lenge hatt sansen for drifting, og når vi nå har fått vår egne driftingserie var ikke valget tungt. Her er lista som skal gjøres : Motor : Stort register og mye respons, havner på rundt 380 hk. Datasprut Blokk : B23 Veiv, råder og stempler er ikke bestemt enda, Toppen blir en 531 som skal opptimaliseres for respons og kjørbarhet. Drivver: Lukter på en Tremtec TKO 600, eller en T56 kasse fra corvette. Bak blir det endten Truetrack eller lamell sperre. Bremser: Ikke bestemt per dags dato, men det står mellom et kit fra alcon og et kit fra KRB. Understell : Alle foringer skal byttes, ellers har jeg allerede kjøpt BS Clubsport dempere rundt baut samt nye fjører. 25 mm stabstag forran og bak er på vei, samt justerbart phanhardstag. Felger : Har et sett Eiker E1 17", og et sett R-felger 18". og en haug stål felger. Interiør : Instrumentpanelet skal bygges om for å få mest mulig av de viktige instrumentene, 2 stoler og bur som skal godkjennes. Legger ut noen bilder fra da bilen var ny og nyere bilder : Første sommeren jeg hadde den : Nye baklamper Sigdal i vinter Oppdateringer kommer under veis. Målet er og kjøre drifting 2008. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Åssen er det å drifte med dette på annet enn snø da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 så lenge det er nok pulver samt understell er den meget lett håndterlig :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nå nærmer ting seg sesongstart, og jeg har noen tanker i hodet. Hva om: jeg fjerner listene på dørene, og lakkerer alle fangere + addon kittet i bilens farge? eller noen nyanser mørkere? Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 digger slikt som dette jeg! stå på Ang. farge ville jeg sett på noe Gunmetall farge.. http://img117.imageshack.us/img117/4717/jinsoku006medium6pr.jpg tror det og R felger hadde kledd bilen bra :) lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 slik skal stilen bli, bare med de lyktene jeg har bak og 740 addon fronten. hva tror folket om 940 bakfanger? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 blir bra dette erik. 940bakfanger tror jeg kan bli kult. men kansje du burdte få 940 frontfanger også? jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 hm, jeg er ikke helt sikker ang 940 fronten.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 trur 940 front og 940 bakfanger kunne blitt utrolig fett faktisk... dette blir turbo eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Bil : Volvo 740 gl 1988 model. Jeg har lenge hatt sansen for drifting, og når vi nå har fått vår egne driftingserie var ikke valget tungt. Her er lista som skal gjøres : Motor : Stort register og mye respons, havner på rundt 380 hk. Mvh Erik det blir turbo ja. ellers må han jo ha v8 for å få de effekt sifrene ut av en b23 blokk! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 ååjaa.. leste litt feil jeg.. leste 280, og det går jo uten turbo i en b23 vill jeg tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 det blir garrantert turbo ja, om ingen har en 380 hk sugemotor liggende ;) jeg er usikker på 940 fronten, men det blir mer og mer aktuelt siden orginale addon er usansynlig vanskelig og få tak i. hva mener folk om listene på dørene, lakket,svarte eller fjernet? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 det blir garrantert turbo ja, om ingen har en 380 hk sugemotor liggende ;) jeg er usikker på 940 fronten, men det blir mer og mer aktuelt siden orginale addon er usansynlig vanskelig og få tak i. hva mener folk om listene på dørene, lakket,svarte eller fjernet? fjerne listene! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Tøft med noe annet enn de japsene. Jeg syns lakkerte fangere og uten lister eller lakkerte. :) - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 nå har jeg kommet over 3 forum der denne bilen har vært et prosjekt:) har det skjedd noe mere eller?? 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg