Gå til innhold

Kvaliteten på bilstereodelen..

Ranger emnet


Rockford Seat

Anbefalte innlegg

slik jeg har forstått det, så betaler jo de fleste firmaene, men hva med og banne de som ikke har betalt?

Jeg synes dette er blitt for gale værtfall. Grunnen til at de holder til her, er jo pga. alle bilstereo folka holder til akuratt her.

Så dere har betalt så mye av egen lomme for å få opp et BB forum? phpBB er vel freeware, men, selvfølgelig, dere betaler jo får server plass. men, dette er jo ikke det store i måneden :O og blir lett inntjent på ett par forhandlere

 

Enig med deg Dammed

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

codegen, er ikke bare bare å drifte et så stort forum som Bilforumet. Koster nok noen tusenlapper i måneden, også skal det være bemanning og folk som fikser når ting går galt, så forumet er mest mulig oppe. Koster nok endel mer enn at et par forhandlere skal sponse, uten at de blir flådd..

 

 

Marius, ser ikke helt problemet med sånn det fungerte før, da var det betalende og ikke betalende firmaer. betalende fikk poste og sende pmer som de ville, de betalte jo også for det. De som ikke betalte fikk ikke muligheten, og om de hadde prøvd kunne dere bare bannet dem for å bryte reglene? Uansett blir det nok vansklig at de forskjellige forhandlerene skal drive hele dette forumet, etter som jeg har hørt så tar dere godt betalt for dere (google ads osv), er jo mange bilstereoforhandlere i forhold til resten av forhandlerene på forumet.. Blir litt dumt at bilstereo forhandlerene skal drive hele forumet, dere kan ikke regne med det akkurat..

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

codegen, er ikke bare bare å drifte et så stort forum som Bilforumet. Koster nok noen tusenlapper i måneden, også skal det være bemanning og folk som fikser når ting går galt, så forumet er mest mulig oppe. Koster nok endel mer enn at et par forhandlere skal sponse, uten at de blir flådd..

jeg tror nok de tjener en goddel på dette ja, det er jo tjukt av annonser her også. Eneste problemmet er rett og slett at de ikke liker at andre tjener på det også.. tror jeg

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phpBB er vel freeware, men, selvfølgelig, dere betaler jo får server plass. men, dette er jo ikke det store i måneden :O og blir lett inntjent på ett par forhandlere

 

Hjelper vel lite at phpBB er freeware når de kjører vBulletin..

 

 

Men er enig med deg ellers om at det var bedre før når firmaer fikk reklamere for produktene sine, men synd at noen firmaer ikke eier grenser for hvor de kan poste reklamen sin..

 

Har sett folk spørre om de skal ha 12" eller 15" sub så har visse firmaer søppla ned tråden med reklame.

Greit å poste reklame om noen spør etter å få produkt-anbefalinger, men når noen bare spør om hva som er best blir det for dumt å reklamere for noe helt annet.

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med dere .

Har ikke prøvd å selge noe her på forumet på flere måneder .

Når noen spør på PM har jeg ikke svart da det ikke er tillatt .

 

De har også stengt muligheten for oss til å ha signatur .

 

:rules: Keep up the god work ( NOT )

 

MVH

 

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så skummelt at en forhandler har signatur med de produktene han/hun selger .... mye bedre sånn det var før hvor vi kunne spørre direkte eller be forhandlere komme med pakke tilbud som vi kunne benytte oss av i vår egen prisklasse.. de veit jo best selv hva de selger og syns fungerer bra :):thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fortsatt er rart, er at det kun er et knippe bilstereobedrifter med dårlige kunnskaper om annonsering og tema rundt dette som skriker høyest inne på BF.

jeg synes det er gøy at det er bedrifter i norge som er såååå opphengt i å reklamere på dette forumet.

Det hadde ikke overrasket meg om noen måtte legge opp om vi la ned forumet for godt.

Vi hører så og si aldri noe fra andre bedrifter som driver med annet en bilstereo. merkelig det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius, ser ikke helt problemet med sånn det fungerte før, da var det betalende og ikke betalende firmaer. betalende fikk poste og sende pmer som de ville, de betalte jo også for det. De som ikke betalte fikk ikke muligheten, og om de hadde prøvd kunne dere bare bannet dem for å bryte reglene? Uansett blir det nok vansklig at de forskjellige forhandlerene skal drive hele dette forumet, etter som jeg har hørt så tar dere godt betalt for dere (google ads osv), er jo mange bilstereoforhandlere i forhold til resten av forhandlerene på forumet.. Blir litt dumt at bilstereo forhandlerene skal drive hele forumet, dere kan ikke regne med det akkurat..

 

Det er flere forhandlere som vil ha det sån men det er bare bilstereo gutta som missholder det nesten hele tiden. Derfor syntes det sån. Google annonsering koster det du vil. Du kommer langt med 1000kr pr mnd der. Da når du ut tusenvis av ganger.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har forstått det, så betaler jo de fleste firmaene, men hva med og banne de som ikke har betalt?

Jeg synes dette er blitt for gale værtfall. Grunnen til at de holder til her, er jo pga. alle bilstereo folka holder til akuratt her.

Så dere har betalt så mye av egen lomme for å få opp et BB forum? phpBB er vel freeware, men, selvfølgelig, dere betaler jo får server plass. men, dette er jo ikke det store i måneden :O og blir lett inntjent på ett par forhandlere

 

Enig med deg Dammed

 

Wake up to reality!

Servere: ca 50k pr stykk

Mnd leie: minst 6000

Vbulletin lease: 1000 kr i året eller.no.

Vedlikehold på databaser og videreutvikling: priceless

:thanks

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok de tjener en goddel på dette ja, det er jo tjukt av annonser her også. Eneste problemmet er rett og slett at de ikke liker at andre tjener på det også.. tror jeg

 

Vi har null problem med at firmaer tjener penger her.

Mange av firmaene tjener fantastisk mye mer en oss også, og det er heeelt greit!

Det vi ikke liker, er firamer som skal snike seg unna de andre firmaene her inne som er med på å dra lasset og heller reklamere gratis og snylte.

Snylting er lavmål på lik linje med annen snylting i samfunnet...noe de aller fleste her inne sikkert sier seg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir denne slettet eller jeg bannet:

Soundstream Arosa

Autod

Earthquacke, Installbay Hamar

-

Hertz, SOundstream, Earthquacke, Fusion etc

 

Dreamtm

-

Atomic, memphis, profile, audiopipe

 

Audio-Team

-

Gz, Focal, Cadence, audioson

 

Morel, Soundstream Arosa

-

Re, morel, evus, inphase

 

 

Fort listet.....

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår