KinG^KaoZ Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvor kjøpte du de kablene? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Fra meg selv :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Har nye planer for bilen nå! CDT har kommet med moen nye 6,5"ere som skal være helt syke, og da må man jo bare ha dem:D Så jeg kommer kjøre 3-veis framsystem og en 8" eller 10" bass... det er jeg ikke helt sikker på enda... alle komponenter jeg skal bruke meg av kommer fra CDT sin høyeste serie så dette skal nok kunne bli bra... Prioriterer framsystemet og når det er klart går jeg på å bygger basskassa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg