andre3000 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 sånn er greia, har akkuratt fått med det nye senkesettet i posten, kom idag. nye koni coilovers, er ikke gule da. hehe har bare hatt vanlig senke sett før, dette er med høyde og stivhet. har 2 spm til de som har vært borti det før. 1: hva bruker jeg disse til??? som dere ser kan man skru på dem. 2: hvordan justerer jeg stivhet og høyde bak? den ser sånn ut. håper på noen bra svar her? sorry for de dårlige bildene, er tatt med mobil.:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 trenger ikke hjelp mer, har fått fiksa det, gleder meg bare til det skal på jeg nå. takk for hjelp uansett da. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ja hvordan funker det? Kunne gjerne tenke meg å fått vite dette. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ja hvordan funker det? Kunne gjerne tenke meg å fått vite dette. Står beskrevet trinn for trinn i Mars utgaven av Max Power :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Noen som kan scanne?... Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Noen som kan scanne?... Ska prøve å fikse det imorgen;) ...Fikset http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=159565 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg