amnesia Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 finne ingen plass å trekke igjenom strømmkabel. nåken som veit? har sett igjenom prosjekttrådane men finn ingen bilde trekkinga i 98 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novek Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Fant ingen hull i min skoda octavia 98 heller utenifra, men sjekket innenifra på passasjersiden. Der fant jeg et svart gummilokk på ca. 2.5 cm i diameter. Dette hullet var ikke synlig fra utsiden, men klarte å trekke den ut ved hjelp av ståltråd (bedre med trekkefjær). Vet det ikke er samme bil, men er nok samme fremgangsmåte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amnesia Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 fant ei propp å ta den igjenom på høgresida å fikk kabelen so no er det fiksa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novek Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Pass på å tette hullet for ikke å få lekasje eller mus:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 på venstre side gjennom en av boksene inn mot veggen er det beste på disse bilene .. da slipper du lekasje :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amnesia Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 tette med ka? korleis kjem eg inn i dissa boksane på venstre side då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Hvis du måtte kutte i denne gummiproppen for å gå gjennomkabelen og det ikke er 'stramt' rundt der kan det komme vann/fuktighet gjennom. Kan fint tettes med silikon/akryl/sikafleks eller lignende... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg