Georgen Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bare jeg som tenker litt audi når man tar lyktene i betraktning? Det slo meg også, grillen og lykter :boxers Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 fronten er nydelig. bakenden er nok bare en vanesak. dem har nå holdt lenge på de stolpelyktene dem har nå så på tide med forandring, noe dem har gjort :) og nå tildags så er alle europeere og japanesere helt like. amerikanerene begynner også å gli inn i dette miljøet. :( slik er det og slik forblir det ;) Noen som har hørt noe mer om denne V90en? Likner mye på audi A3, men uansett veldig stilig Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 syntes den ligna på en nyere dodge :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Det slo meg også, grillen og lykter :boxers Samma her. Ligna litt for mye på A4 i fronten. Spesielt lyktene og grillen ja! Rævva på bilen var det jo så som så med...Litt uvant kanskje...:P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Outlander? Du mener vel Outback eller Legacy?beklager den glippen tenkte midt i bushen jeg :lol: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg