VWLOVAH Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Selger noe smårusk til Golf/jetta Har 4 skjermbreddere til en 4 dørs jetta 2 GL, disse er helt greie og er bare til å skru på, skruer medfølger. Selger disse for 400 kr. Har også 4 chromma dørhåntaksdeksler til Jetta 2 4 dørs GL. De som sitter på døra innunder dørhåntaket. Selger disse for 250 kr. Passer sikkert også golf 2. Har også et kamei panserluftinntak til Golf 1. Dette er svart og meget helt og fint helt strøkent! Dobbel spyledyse med slange medfølger også. Se bilde... Er ikke av mitt, men tilsvarende bare at mitt er svart... Pris: kom med bud... Har også 2 stk utvendige a-stolpe deksler. Ved siden av frontruta disse er også dønnstrøkne! Pris: kom med bud p.s. se bilde... Ring meg på 93437226 om du er interessert i noe av dette. P.s. befinner seg i Sandefjord, men kan sendes med post over hele landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Håper det går greit at jeg lånte bildet ditt... Du med vindusdekslene... Hvis ikke kan jeg godt fjerne det... Men takker hvis det får lov til å stå... Mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Pris på A-stolpe dekselene ? Jan Brede vwmannen@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 du har vel ikke solgt de skjermbreddere ? sende med posten dah? hvor mye koster det? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Har du solgt de A-stolpe dekselene? Send meg PM...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Skjermbredderne er ikke solgt... Du får dem for 400 kr... Kan sende dem over hele landet... Ring meg da vel på: 93437226 Mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ringer deg når eg får peng, greit? ca 15 i neste måned, lønna kommer dah ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg