darkblue Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Noen som veit om alternativer til BMW sine orginal foringer forran? Noen med muligens bedre sportslige egenskaper og levetid? Det gjelder til BMW E36 320iac 92 mod M-tech. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 powerflex foringer er bra!Selges over alt!Powerzone og motorteknikk i hvertfall. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 En grei oppgradering er foringer fra M3 3.0 Disse er laget av massiv gummi, og hullet er litt exentrisk, slik at du får litt negativ camber på forhjulene. Spissingen må justeres visst du bytter til slike foringer. De koster 7-800kr hos GS-Bildeler. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ikke kjøp orginale foringer til m3 da,de er alt for dårlige,slites ut etter noen mil! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Sitat Originally posted by M3ess/nos ikke kjøp orginale foringer til m3 da,de er alt for dårlige,slites ut etter noen mil! Så du mener M3 eiere må skifte disse foringene i tid og utid. Hva er dine erfaringer med slike foringer? Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 har slitt ut to sett orginale,bytter til powerflex neste sesong,regner med at det blir veldig mye bedre.alt orginalt ryker etterhvert som man forbedrer bilen! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Sitat Originally posted by M3ess/nos har slitt ut to sett orginale,bytter til powerflex neste sesong,regner med at det blir veldig mye bedre.alt orginalt ryker etterhvert som man forbedrer bilen! Greit nok at det er en slitedel, men hvordan i alle dager har du klart og slite ut 2 sett? Og på hvor lang tid ?? Og hva har du forbedra på bilen? Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 har bytta så mye at jeg orker ikke ramse opp alt,men i understellet har jeg bytta blandt annet byttet til: Justerbare gule koni Eibach fjører camber/caster plater forann + forsterka støtdemperlager forann og bak stabstag forann og bak Tårnstiver forann og bak justerbare "swaybar links" justerbare camber armer bak motorsport x brace under forstilling hel aluminium bunnplate under motor/radiator justerbare styrestag aluminium undre bærearm ebc turbo groove bremseskiver ebc greenstuff klosser rundbaut lakkerte støtdempertårn samt masssssse andre smådetaljer! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Høres ut som ett meget snacksy eksemplar! Har du en site med bilder ;) hehe... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Bilde hadde vært bra ;) Men jeg skjønner enda ikke hvorfor foringene ryker så hyppig. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 her er noen bilder jeg tok før jeg satte inn bilen.har desverre ikke tatt noen bilder av understell,men legger ut noe av det jeg har. skal lage en tråd med alt jeg har gjort samt bilder og filmer.uff da,bildene er for store,jeg formater de om og legger de ut når jeg rekker. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg