SATYR Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Heisann. Har ett sett med "nye typen" råder til salgs. Dette er de sterkeste rådene du får orginalt til 230 motorene. Bilde kan ordnes. Gi bud. Obs: vist de skal sendes vil jeg ha forskuddsbetaling. Hans A. Sveine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 300, + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 .................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 400 + frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 får di ny for 275,- stk = 1100,- for 4stk + frakt så æ byr dæ 400 + frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hmm. Synes dere har litt lave bud. Hvor får man dem til den prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 vell, som den prisen du sa til meg på pm, tror jeg ikke du får. dem går for 5-600 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Som jeg nevnte i pm til draxn, så er dette en billig forsikring for de som kjører med 230et og tidlig ft. Prisen er nå satt til 800 + frakt. Austad: den prisen du oppgir er jeg intresert i å høre hvor du har fra. Og vist den prisen stemmer, er det vel uten bolter vil jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 unnskyld meg... rett pris er 245kr pr stk.. hva det æ betalt t kg sist æ handla der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Vist du leverer inn et sett med like råder i bytte ja! Ellers koster de 200 ekstra pr stk. Altså 445 skr. Bolter kommer også i tilegg og koster etter hva jeg kan forstå ut i fra kg-katalogen min 75 pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ikke vondt ment, men er ikke akkurat gull du selger... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er klar over det. Men for folk som f.eks skal putte sammen igjen en 230 et så er dette en billig forsikring mot havari. Det veit jo alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 alle vet det ja, men forsikringa di var litt for dyr.:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymir. Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 er det 13mm rådene? eller 9mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 13mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg