Solberg- Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hoi! Noen som hadde giddet å bytte over felgene? Altså sette felgene på den grå A4`n over på den svarte. Ja jeg vet det er ganske like biler i utgangspunktet. :P Håper et av det 2 bildene er i nogenlunde samme vinkel så det går. På forhånd takk! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Gjorde så godt jeg kunne, ble litt feil vinkel på felgene men. Spesielt når der er så mange "riller" :) Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tusen takk! Ble bra det, sku bare hatt dem noen hakk større. ;) Noen flere som vil prøve seg? :) Har desverre ingen bedre bilder! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Her er en kjapp en, er det noe jeg skal fikse på så si fra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Konge! Den der ble jeg fornøyd med! :) Hadde vært supert om du kunne senka bilen noen cm også! Ittno blodsenking men slik at det blir pent..jeje..skar itte forlange for mye nå men :P hehe Og hvis du får felgene bittelitt mere grå så hadde je vært takknemlig. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ble ikke så veldig bra. Senket den litt å gjore felgene lyse, var det det du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg