Dvadafan Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hei eg lurt på kor d e best og lettest å monter olje slangen som ska ver i mellom motor og turbo henn? Return e vel bære å monter i bunnpanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hei eg lurt på kor d e best og lettest å monter olje slangen som ska ver i mellom motor og turbo henn? Return e vel bære å monter i bunnpanna. Bruker å hente dær oljetrykksbryteren sitter. bare å sette på en t kryss, slik at du får oljetrykkbryteren å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Driver du å bygger? Jeg har "komplett sett" til deg. :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156930 Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg