mx_power Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 noen som vet hvor eg kan få tak i skum gummi feks 5mm tynn og på rull. ha i mellom dasj og vinylen eg skal trekke det med. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 noen som vet hvor eg kan få tak i skum gummi feks 5mm tynn og på rull. ha i mellom dasj og vinylen eg skal trekke det med.??? Diversje møbelbutikker kanskje, selv om jeg vil anbefale at du IKKE bruker det, når du trekker. Dette fordi at limet fester på dasjen, på vinylen, og på skummgummien, og ved litt konkave deler på dasjen vil skomgummien ryke. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 oki.. engentlig logisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg bruker dette, men jeg har skaffet en lukket celle skumgummi som er mye sterkere enn de vanlige. Pluss ved lukkede celler er jo at det heller ikke trekker vann. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Diversje møbelbutikker kanskje, selv om jeg vil anbefale at du IKKE bruker det, når du trekker. Dette fordi at limet fester på dasjen, på vinylen, og på skummgummien, og ved litt konkave deler på dasjen vil skomgummien ryke. de orginale dekselene i a3'en var jo vinyl med tynn skummgummi lignende belegg.. Er det ikke det på den dere selger? Ps, får jeg pris av deg eller? :P Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg