Gå til innhold

2l /2,5l hva skal jeg kjøpe?


2wd sedan

Anbefalte innlegg

V6 bruker jo så klart en del mer bensin enn 2.0l, og er sikkert litt dyrere og forsikre. Men den har jo litt bedre drag enn 2.0l, og er en veldig go tur/trekk bil. Og lyden er jo så klart mye grommere i en v6. Når har ikke jeg prøvd v6, men jeg vil nok tro 2.0l har litt bedre respons akuartt når man trykker inn gasspedalen. Og vist du kjører en del i byen er vel 2.0l et bedre valg. Men nå kommer jeg sikkert med mye pisspreik, for har ikke så god greie på detta :wonder:

 

 

Det er jo også litt pris forskjell på 2.5l og 2.0l

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe feil med den? Faen, bilene selges jo faen ikke så billigt :P

Ga 83 000 for min 1997 mod 1.8l mistral, fullt servicehefte, regreim bytte, vanpumpebytte og slikt med på kjøpet. Har gått 110 000km.

 

det var en x politibil men den var veldig fin.Han på bilauksjon sa også at det

var latterlig billig men politiet hadde satt minstepris til 15000,-

Irriterer meg noe helt inn i HÆLVETE at jeg var så treg. Hadde ikke vært mulig

å tape penger på den.

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe feil med den? Faen, bilene selges jo faen ikke så billigt :P

Ga 83 000 for min 1997 mod 1.8l mistral, fullt servicehefte, regreim bytte, vanpumpebytte og slikt med på kjøpet. Har gått 110 000km.

Jeg selger en 2.0 96 modell for 20 lapper som har rullet 160 000km eller noe sånn. og vil ikke si det heller er så galt, men en 97 modell er vel mk2'en og 110k km er ikke gæli det heller hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Svakhet på V6'ern er vannpumpa, tok den på mondeoen vi har da den hadde rulla 132kkm... ganske latterlig greie.. disse bilene spiser også hjullager virker det som, uansett motor.. herlig med svakheter.

 

Den vi har er en 96mod, V6 automat, elektronisk justerbare dempere, varme i front og bakrute osv... men selv med alt ekstrautstyret tar jeg heller en 626 GD 16v foran en slik... kanskje mondeoen blir å se på bruktmarkedet snart også, gammern er keen på nyere bil som er billigere i drift.

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Svakhet på V6'ern er vannpumpa, tok den på mondeoen vi har da den hadde rulla 132kkm... ganske latterlig greie.. disse bilene spiser også hjullager virker det som, uansett motor.. herlig med svakheter.

 

Den vi har er en 96mod, V6 automat, elektronisk justerbare dempere, varme i front og bakrute osv... men selv med alt ekstrautstyret tar jeg heller en 626 GD 16v foran en slik... kanskje mondeoen blir å se på bruktmarkedet snart også, gammern er keen på nyere bil som er billigere i drift.

 

Vannpumpa har vært en svakhet ser det ut som, men har ikke vært borti at hjullageret har vært en svakhet ?

mye bil for pengene spør du meg, super nr.2 bil..

har kjørt 98 323, kunne ikke akkurat sammenlignes med 5år eldre mondeo.. kvaliteten er nok noe bedre, men hvor er resten?

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår