team240racing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hvordan er bilstein sport i fohold til de andre til bilstein? så på pedersen at sport var de billigste.. er det mye forskjel ? Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg er ikke sikker på om du får kjøpt bilstein sport til 240.. rally, racing / clubsport koster det samme, men har forskjellig kompresjon/retur. De er alle lik på bakdemperene Ellers, har du andre bilsteins, heavy duty som de kaller i USA, samt da bilstein Classic (noe ala. volvo original demper). Heavy Duty er vel en "tøff" demper sånnsett, men de er ikke korte og da får du problemer med løse senkefjærer (gjorde jeg iallefall, med gule koni). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg er ikke sikker på om du får kjøpt bilstein sport til 240..rally, racing / clubsport koster det samme, men har forskjellig kompresjon/retur. De er alle lik på bakdemperene Ellers, har du andre bilsteins, heavy duty som de kaller i USA, samt da bilstein Classic (noe ala. volvo original demper). Heavy Duty er vel en "tøff" demper sånnsett, men de er ikke korte og da får du problemer med løse senkefjærer (gjorde jeg iallefall, med gule koni). så det sto på pedersens racing at de hadde sport. kosta 990 kr eller noe... Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har bilstein sport på min :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har bilstein sport på min :D hvordan er det og kjøre med a? blir den greit stiv eller? Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 clubsport. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg