The Opel Omega Man Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Driver å bygger turbo på Omega 2.0 i . Er det noen som har et godt tips om hvordan jeg kan gi motoren mere bensin, uten å kjøpe nye dyser, ecu osv! om det eventuelt går an å justere noe på hjærnen som allerede er der, om det finnes en chip eller lignende? forresten, har ikke testet den noe særlig enda... MEN, den ladet opp til o,8 bar, så sprengtes slangen mellom turboen og innsuget(gammel tøyelig slange) Må ha en liten overhaling av turboen før jeg prøver på nytt, den holdt ikke særlig godt på oljen!:hvaskjera men pokker det var fett me turbo lyden, å ble vel merkbar forskjell på effekten, men som sagt så fikk jeg ikke kjørt nå lenge før det sa pang, ble vell litt mye trykk når jeg prøvde å dra den på turtall i 3.giret! takker for raske svar.:thanks Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kjøp deg nye dyser 315ccm fra wwwjma.no Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 holder det med bare nye dyser da?? så den leverer mere bensin med nye dyser, bestemmer ikke "hjernen" hvor mye bensin motoren skal få'?:hvaskjera Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Større dyser på samme trykk gir mer bensin. Bruker 315ccm dyser på c20xe ved turbo montering også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Så eneste du trenger å gjøre for at dein ska få nok bensin når du turbokonverterer en c20xe er å sette på større dyser? Vil den ikke få for mye bensin på starten da? Før turoben lader skikkelig? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 315ccm dyser skal vunke helt fint, de er litt mindre enn c20let dyser. Er stort sett bare 315ccm dyser som blir brukt ved turbomontering på c20xe. 4 dyser koster vell ikke mer enn 1600.- Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 holder bensinpumpa mål da? Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er da samme pumpe på 115hk->204hk på vectra, så vill tro det er samme pumpe på omega 2.0i som vectra. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hei. kan du sende meg noen bilder av motorromme ditt og skriv litt info om motor oppsette ditt?min mail er: martin_gulla@hotmail.com Ligger da en del bilder og informasjon på Calibra.no bare å søke det Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg