Johnsen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Som emnet sier så er jeg nødt til å få fiksa rustproblemer jeg har fått i hjulbuen bak etter å ha kjørt med for store felger/dekk... :oops: så nå har rusten begynt voldsomt nedi enden av hjulbuen :( Det jeg da trenger å finn ut er: Hjulbuene bak må valses, jeg gjør det ikke selv så trenger hjelp av noen. Karrosseriverkstedet til Opel driver ikke med valsing. Jeg har tenkt å levere bilen for å få fjernet rust diverse andre plasser på bilen. Nå som jeg skal valse så lurer jeg på om dere ville fått tatt rusten i hjulbuen og lakka der før evt. valsing, eller valse før fjerning av rust og lakkering? Trenger noen til å valse + si framgangsmåte... fikse rust først eller valse først? HELP ME!!! (ikke noe skitkasting, vet jeg har tabba meg ut med å ikke gjøre noe med det med en gang skaden kom der) Nå trenger jeg bare hjelp fort... Problem :( Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ville ha valset først og lakket etterpå, for det er fort at lakken sprekker når du valser. (Ikke særlig vanskelig å fikse på den rusten du har der). Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ville ha valset først og lakket etterpå, for det er fort at lakken sprekker når du valser.(Ikke særlig vanskelig å fikse på den rusten du har der). Ikke vanskelig å fikse rusten?... Det var nå godt å høre :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg