TG opel Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 tror nok du burde bruke en mindre hvis ikke blir edt vel no toppakning-bytting. blåser fort en sånn 1200-pakning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ka annbefaler du da? t25 eller?..vet du om noen som har en billig turbo liggende,, som kan gå på 1200?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 t25 blir vel også litt stort tror jeg? T25 og T3 er det som pleier og brukes til 2.0 liter turbo konvertering. (20ne). Hva med en pajero turbo eller noe? Kan se etter turboer her f.eks.: http://www.blocket.se Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 pajero er nok ikke dumt. eller fra en golf td. er det ikke sånn i utgangspunktet at en turbo fra disel er lavtrykk og kommer litt før på turtall enn en fra en bensin?? er vel en fordel å slippe å vente til 1200'n er på 3500 omdreininger.... fordel at den kommer tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 gå på http://www.finndel.no søk på "vw" og i neste rute søker du på "alle" og neste rute "turbo". da kan du enten velge å finne fram det huggeriet som er nærmest der du bor, eller du kan velge den billigste. der står det litt om hva slags bil den er fra, hvor langt bilen har gått osv. og pris+moms. da sier du at du ikke er interessert i kvittering eller moms (altså betale svart) også byr du endel under den prisen som står. de har alltid råd til å selge billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 med turbo på en slik 1200 motor blir det fort tull med tenninga.. men når det kommer til turbo så har jo daihatsu(?) carade(?) vet ikke om det ble riktig skrevet men dere skjønner sikkert, i allfall så har jo den en slik 3syl turbo diesel. men en veldig liten og søt turbo :D hehe T02 burde vel gå bra! lykke til med bygging! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja den blir alt før stor ... du må jo ha eksoshus som står i stil me eksosmengden som 1.2sèn klare å spy ut ... å det er jo ikke rare greian det ... men jeg ønske deg lykke til ... førsto ikke heilt det probleme dit me gnisten ... førklar meg så kan det hende at jeg kan gi deg et førnufti svar ... har vært plaga litt me det et pare ganga sjøl Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 siden det ikke er noen vakum klokke på kadett fordeleren, så får den ikke lav nokk/høy nokk tenning. får ikke justert nokk, så den går enten godt på lavt turtall eller høyt turtall. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Det er vakum klokke på fordelern i min 1200, men det gnisten i fordeleren er bra nå,, plutselig så funker den, har funket enstund nå. Men problermer med tenningen fordi jeg hiver turbopå hmm merkelig, hvorfor skulle det begynne å tulle seg da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg