Gå til innhold

Taasen

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Taasen

  • Bursdag 09/22/1982

Contact Methods

  • Bosted
    Askøy

Taasen's Achievements

  1. Det er vakum klokke på fordelern i min 1200, men det gnisten i fordeleren er bra nå,, plutselig så funker den, har funket enstund nå. Men problermer med tenningen fordi jeg hiver turbopå hmm merkelig, hvorfor skulle det begynne å tulle seg da ?
  2. Ka annbefaler du da? t25 eller?..vet du om noen som har en billig turbo liggende,, som kan gå på 1200?:)
  3. He he da var det jo litt guff i den da.. går jo bra med 2 liter til vanlig så.. ja ja det for bare gniste ser hvor lenge stiften holder :) jeg tenkte 940 turbo håper det funker bra, vi for se :)
  4. gikk den bra med turbo på da? :)
  5. Huff det var dumt.. :) men girkassen er jo ræv dårlig da.. men men skal bare ha litt mer drag i den :) du vet ikke hvorfor det gnister så på stiften min gjør du vel? :)
  6. Jepp kompisen til stian ja :) sliter noe jævlig med at det gnister som f... på stiften i fordeleren slik som jeg har forstått det så skal det ikke gjøre det,,, hvorfor gjør det det. ? :) stiften er bra stilt og gode greier noen som vet.. Ja turbo på 1200 tror jeg blir sykt artig, siden det er bare 1200 og siden ikke mangen som har det. vet du hvor mye han fikk ut av sin med turbo..?
  7. Jepp det er på kang hehe.. kan sende deg bilder av den jeg,, men det litt arbeid med den, du kan legge meg til på msn hvis du har lyst, kjekt å ha noen å snakke med når problemene oppstår.. hehe har bare eid bilen i 1 uke nå :)
  8. He he , trenger bare å bruke orginal manifoil legge røret til turboen rett opp og videre inn på eksosen , så trenger bare rør.Så bruker jeg volvo forgasser lager retur på bensin til tanken, på med innsprøyt pumpe og en lien cooler så er vi der.. fort gjort det hehe.. hissig med 1200 tubo og rundt 0,9 til 1 kg lading hehe. Bruker turbo fra volvo 940 turbo,, liten og grei :) Men du vet vel ikke tilfeldig hva stiften i fordeleren skal være orginalt gjør du? :) og er det riktig at det er en S når eksosen går fra manifoil inn i to rør og så inn i ett? Må nok ta av litt rund ventilene for å få ned komp men det går fint :) Må bare få den til å gå skikkelig orginalt nå først :) Det er jo ikke cupe heller det er sedan og har to dører for mye men men funker det og :) Cupe eller sedan du har? Takk for resten av informasjonen din :) ______Taasen_______
  9. Hmmm ikke mye hjelpå få her gitt :)
  10. Pakninger finner dee på http://www.Blitzpower.no ,ganska grei side det asså :)
  11. Ka skal du ha for motoren da ? :)
  12. Hei hei har en kadet c 77 mod stående, lurte på å gjøre noe gøy å putte turbo på 1,2 ltr`n:) men må nesten ha komprisjonsforholdet i motoren. Noen som kan hjelpe meg der eller? Etter manifoilen går det to rør og inn i ett , fikk høre at det var høyere komp i den motoren en i den med ett rør fra manifoilen. Noen som kan hjelpe meg med komprisjonsforhold :) og en ting til hva skal åpningen være på stiften orginalt på den bilen, er det 0,40? Takker for alle svar :) ________Taasen________
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår