bmstock Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hei Jeg har en cd spiller i bilen uten phono utganger til sub rear og front. Det jeg i alle år har gjort når jeg har montert bilstereo er å bruke disse utgangene. Jeg lurte på om det går å koble på de eksisterende høytalerkablene for å få lyd. Skal i utgangspunktet kun sette på en forsterker som jeg kan drive en sub med. Men har altså ikke utgangene. :( noen som vet hvordan dette kan løses uten å måtte bytte cd spiller ? :) Audi Bose Consert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Tror jeg heller ville kjøpt ny spiller, du får jo en fult brukbar til 1500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Joda det vet jeg, men jeg ville helst beholde orginal spilleren pga utseende og at den er tilpasset resten, vist ikke må jeg ha en list dær og det er ikke like pent. så lurte mest på om deg gikk å bruke høytalerkablene som signal kabler til forsterkeren og fra den igjen sette på sub. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg