halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har en Dynabel BF7501 og en JBL 2kanaler. På JBL står det "input" og "AUX" På Dynabel står det "input" og "BR Out" Hvilken av de kjører jeg RCA kabelen fra spillern inn på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 du kan bruke et y-ledd og koble rca inn på input på begge to Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 jaha, så det går ikke å kjøre RCA kabeln inn på JBL også vidre til Dynabel på AUX? Det hadde iallefall vært det enkleste vis det er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 funker nok det, eller du kan ta inn på dynabel`n og ut derifra igjen Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg får vel prøve meg fram når jeg begynner og innstalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg