Alex-Vento Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Heisann.. Nu har æ akkurat fådd fiksa blinklysproblemene mine, nå har d seg sånn at jeg har bare en hastighet på vindusviskerne mine? noen som vet noe om eller har hadd dette problemet? Kan det være selve hendelen som e problemet? Håpe dokker vet noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har ikke blinke lys på min vento 1,8 95 Modell. Har funnet ut at problemet ligger i nødblink-knappen. Noen som vet om d går å bytte bare den, eller hele konsollen? Noen som har gjort dette før? :) ikke det at jeg har vært borti det før men regner med at du kan bytte den bryeren som alle andre i bilen. går jo fint å bytte brytterarmen som styrer blink og lys og viskere ved rattet. treor det er ganske lett og komme til også noen få skruer unnenifra på det plast dekselet rundt rattstammen så tror jeg det er ganske fritt fremm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 jeg har den bryteren liggende(med hele ringen rundt bak rattet..) da jeg trodde dette var årsaken til et lysproblem hos meg. skal selge den om du er intr. mvh Thomas, tlf 41543688 Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 må forresten demontere dekslene bak rattet, ta av rattet og ta av denne ringen det er snakk om med hendel og nødblinklysbryter. 15 min arbeid. Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg