remster Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er det noen som har plass til en kar i verkstedet de alt driver i ? eller vet om et sted som er til leie som kan brukes som verksted / mekkeplass. Noen krav er grei framkommelighet til stedet, vann, strøm (såklart), greit med plass. Er i fast jobb og trygg betaler. går i volkswagen. så greit at de man leier med ikke har hatskap for dette merket i hvertfall :p bidrar med den kunnskapen jeg har og det verktøyet jeg har anskaffet meg i løpet av årenes gang. Noen som biter på kroken? mvh Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Trodde dere gutta hadde funnet plass jeg? Utpå Hjellum eller noe slikt? Var hvertfall det Eriksen tala på for ei god stund sia! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 dårlig med det. ikke fått årna noe. vært og sett på noen steder. men alt for dyrt eller funksjonabelt sted. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 bump, ingen som har plass og vil ha litt ekstra kr i mnd? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 BOMBIBOMP. anyone???? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 gamle lifan på hjellum da? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har finni lokaler nå. men mangler en person. ligger litt utenfor Hamar 20 min kjøring sørover. 1200kr ca pr mnd. 300kvm ink lakkboks Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg