raz Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Halla Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg blåe blinkere i 90 fangeren min? Vet de hadde på autospar men de har sluttet og selge de nå. thnx for svar;D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hva med å fra på hella nord og kjøpe hvite og ta blå sotlakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 slike som sitter i denne fangern? de er ihvertfall blå... riktignok en ener, men de er til salgs... kan evt ta et bedre bilde i morgen om jeg husker det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ja skal ha de, prøvde å sende deg en pm mn du hadde visst fullt av de. Et bilde kan du sende ja,mn skal uansett ha de så lenge de passer i 90 fangerne på en golf 2? regner med at det ikke er noen forskjell fra 1-ern til 2-ern..:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 får ikke sendt pm til meg...jeg har reklamert ulovlig og det ble slått hardt ned på!! men skal prøve å få tatt bilde i morgen...regner med de passer om hverandre, sjekk på autospar på delenummer om de er like på ener og toer ;) er de det er de hvertfall like...eller ring de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ok..ja,legg ut bilde..hvor mye skal du ha for de? vet ikke hvor mye dette er verd,100kr? 150? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 fått tatt bilde eller? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 går for 200,- + frakt...er strøkne, og de gule geflektorene innvendig kan sikkert fjernes i tillegg til den gule pæra...så blir de 100% blå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg