volvoticc Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 har noen tips for å få god lyd i volvo 240..har 4 6*9 2 12"ere og frontsett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jada.. noe har vi jo prøvd. Hva trenger du hjelp til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg har ikke noe særlig til frontsett, men kan gi et lite tips angående bass: Om du har en equalizer på spilleren din, setter du bassen på nesten ingenting, og kjører heller høyere volum ut til forsterkeren. Da jeg prøvde dette på min egen ble jeg veldig overrasket over effekten. Mye trøkk når jeg spiller høyt, og det skal mer til at det vrenger. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 for å få mest mulig lyd i en 240 sedan så MÅ du ha basserne stående mot seteryggen og porter opp gjennom hatthylla. Får kjøpt ferdig kasse til volvo240 påDreamtm.no veit jeg. passer AKKURAT inn under hatthyla. helt TOPP... Og jeg veit det fungerer, jeg som har målt opp og teste kassene. verre er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg