a4dude Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hei.. har begynnt og montere nye høytalere i bilen min, og har et spørsmål! er det menigen og koble sammen diskant og mellomtone? eller må jeg legge opp ledning til både diskant og mellomtone? blir jo veldig trangt om plassen inni dær man trekker kablene mellom dør og karroseri da..! er jo også med delefilter til dette settet! håper på svar fra noen som har litt mer peiling enn meg! link til settet : http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5158&PHPSESSID=d...8c4d3cc5e2c906fe9b5089212 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvis du har delefilter i døra, så kan du nøye deg med 1 sett kabler.. Men ut fra delefilteret er det jo seff 2 sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 åkæj.. da har jeg gjort det, og lyd ble det ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg