Baufish Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Lar meg somregel ikke lure av alle disse duppedittene som blir solgt for å øke hk med x antall %, men dette er noe man kobler til motorstyringen, og da lurer jeg rett og slett på om noen vet hva den gjør. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=417088637 Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Samme som alle de andre... den forteller motoren at det er kaldt ute,sånn at bilen går litt fetere. Dvs,at når du trår til så går bilen ikke bare til den blandingen som sitter i motorstyringen,men enda fetere. Blir som å ha forgasser og kjøre med choken 50% på hele tiden. Lurer på når de (som hevder dette virker) skal fatte at det ikke er om å få inn nok fuel i motoren...det er det å få inn mer luft som er tingen,når man har klart det etterfyller man med passe mengde bensin. Riktig blanding går alltid best. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ......og da lurer jeg rett og slett på om noen vet hva den gjør. Den lopper deg for penger! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Den lopper deg for penger! Godt poeng :cocain: Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg skrev til han at jeg syntest det var litt dyrt for en motstand, skal bli artig å se hva han svarer til det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Bare lureri, billige hk er dårlig hk. Samma som den vifteturbo greia detta her.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Bare lureri, billige hk er dårlig hk.Samma som den vifteturbo greia detta her.. hehe sånn elektro turbo:D fy f... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 - Normalt 5 til 20 HK økning i motoreffekt! - Ingen økning i drivstoff (faktisk noe minskning) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg