Gå til innhold

190E 2.3-16v


Sp33dy

Anbefalte innlegg

hei

 

Lurer litt på noen ting her som jeg håper og få svar på:

 

-hvordan er driftssikkerheten? (går det mye slitedeler, etc etc)

 

-dyre i forbruk?

 

-dyre deler?

 

-hva er intervallen på reg-kjede bytte?

 

 

Er mye jeg ønsker svar på ;-) noen som har en fin nettside om info & specs?

Vet at mange av eksemplarene som ruller på veiene er det man kaller "svinkjørt", men har et veldig vellpleid eksemplar jeg sterkt vurderer å kjøpe..

 

 

Håper på fornuftige og gode svar :)

MB 190E 2.3 16v -85

MB 307D -87

Polaris IQ 800 -08

 

LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Lurer litt på noen ting her som jeg håper og få svar på:

 

-hvordan er driftssikkerheten? (går det mye slitedeler, etc etc)

 

-dyre i forbruk?

 

-dyre deler?

 

-hva er intervallen på reg-kjede bytte?

 

 

Er mye jeg ønsker svar på ;-) noen som har en fin nettside om info & specs?

Vet at mange av eksemplarene som ruller på veiene er det man kaller "svinkjørt", men har et veldig vellpleid eksemplar jeg sterkt vurderer å kjøpe..

 

 

Håper på fornuftige og gode svar :)

 

- Dette er eldre Mercedes-Benz, disse bilene blir skrotet minst i hele landet, det børr nå si sitt.

 

 

- Forbruk? Om du tenker på drivstoff så er de som alle gamle biler, drikker jo sitt, men absolutt ingen slukhals. Selv kan jeg fint kjøre min 2.5-16 på 0.75 på langkjøring.

 

- Om du skal handle nye deler hos BOS, er de dyre, særlig elektriske artikler. Men ettersom deletilgangen er utrolig bra på disse bilene, er det ingen problem å få tak i det meste brukt.

 

- Kjede har ingen intervall. Dette skal byttes når det blir slitt. Kommer helt ann på kjørestil og oljen som er brukt osv. Hører når det er tid for bytte, kjede begynner å rasle osv.

 

Om du har lyst til å finne ut mere om disse bilene, kanskje kjøpe en, så stikk innom klubben vår, http://www.mb190klubb.com. Bedre side for w201 får du ikke ;)

 

mvh

 

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et godt svar Geir :) stikker sikkert innom 190Klubben.. men må man ikke registrere seg for å delta i forum aktivitet ?:p hehe

 

Jo, vi tar 190,- (selvfølgelig) i årskontigent. Dette for å kunne drifte forum, side og litt innkjøp av ting og tang. Skal også ha banetreff til sommeren, så bare få kjøpt deg en bil :) Mail meg om du lurer på noe geir@mb190klubb.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi tar 190,- (selvfølgelig) i årskontigent. Dette for å kunne drifte forum, side og litt innkjøp av ting og tang. Skal også ha banetreff til sommeren, så bare få kjøpt deg en bil :) Mail meg om du lurer på noe geir@mb190klubb.com.

 

 

De 190 kronene er det værd å:D

 

Får svar på alt man trenger og vite:)

 

Beste forumet i norge.

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår