Haukis Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har en basskasse og forsterker i bilen, men vil ikke ha det der lenger så tenkte jeg skulle bruke det inne, men finner de noe orformer så jeg får kobbla det til de jeg har inne! :? Siter Nissan skyline r34 (Rb26) X:03 Ktm sx 125 x:07 ktm sx 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 høytalerene kan du koble på en vanlig husforsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Den som søker finner ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 vurderte det en gang jeg og. Som halsen89 sa så kain du koble suben på Hjemmesterioen. men du fpr ikke utnytta subben nok. når jeg sjekka om omformer så sa de at de som fantes ikke greide å gi nok støm. men hvis du ha mye penger får du det sikkert til men er ikke verdt det liksom Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det du kan gjøre: Du kan kjøpe deg ett skikkelig 12V batteri, kinetik eller noe slikt. Også kjøper du en skikkelig 12V lader, så kobler du bilforsterkern på batteriet og har på ladern samtidig, da vil det i prinsippet fungere likedan som i bilen, MEN laderen klarer ikke å levere like mye strøm som en dynamo, så du vil ikke kunne spille over lengre perioder uten at batteriet blir ladet opp.. Men det blir jo veldig dumt og ha bilbatteri, lader, bilforsterker og bilhøytalere på stua da, iallefall syns jeg det. Ville heller kjøpt noen skikkelige hushøytalere, Cerwin Vega foreksempel, ser kule ut og spiller virkelig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Og et skikkelig batteri og en skikkelig lader koster like mye som en brukt NAD e.l. som kan gjøre samme jobben, bare bedre. Det går, men det er altså slett ikke verdt det. Omtrent som å bruke 1,5 millioner på å bygge om ei Boble til en Porsche, når en tilsvarende Porsche koster det halve :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Og et skikkelig batteri og en skikkelig lader koster like mye som en brukt NAD e.l. som kan gjøre samme jobben, bare bedre. Det går, men det er altså slett ikke verdt det. Omtrent som å bruke 1,5 millioner på å bygge om ei Boble til en Porsche, når en tilsvarende Porsche koster det halve :rolleyes: Riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 3000 for et batteri og 7-8tusen for en lader som lader litt mindre enn du egentlig trenger så kan du egentlig kjøpe sjikkelig forsterker eller selge det du har og kjøpe "inne" annlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg