Mondeo Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Henrik H legenfelter corvetten gjør vel 0-60mph på 1,97sek eller noe.... Da må den bli påkjørt bakfra av en F-16 eller noe! Ikke sjanse i havet for å klare det med drift på to "vanlige " hjul! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Har det på film. Er den grommeste corvetten Lingenfelter har bygd. Ser helt orginal ut. Ogrinal innvending osv. 402m på en lav nier!! Filmen heter Top Motoring tror jeg. De sammenligner corvetten med et jagerfly (f-18 hornet tror jeg) fra "blue angel"... Rimlig syk bil.... :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Henrik H Har det på film. Er den grommeste corvetten liegenfelter har bygd. Ser helt orginal ut. Ogrinal innvending osv. 402m på en lav nier!! Filmen heter Top Motoring tror jeg. De sammenligner corvetten med et jagerfly (f-18 hornet tror jeg) fra "blue angel"... Rimlig syk bil.... :) Syykt.. Hilken av Best Motoring filmene er det a ? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Henrik H Har det på film. Er den grommeste corvetten liegenfelter har bygd. Ser helt orginal ut. Ogrinal innvending osv. 402m på en lav nier!! Filmen heter Top Motoring tror jeg. De sammenligner corvetten med et jagerfly (f-18 hornet tror jeg) fra "blue angel"... Rimlig syk bil.... :) Greit nok, da har den drag slicks, men jeg tviler fortsatt! Er ingen Top- Fueler heller da! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Det går en mye snillere C5 Lingenfelter twinturbo på sørlandet (Ydstebø sin) - den har gått midten 6'ere på 201m og er tam i forhold til den du ser i den filmen. Regn litt på det... gjetter at det er 0-100 på lav til midten 3-sekunder. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hvis han bruker 3.5 sek til 100 og kjører 201 m på 6,5 har han i underkant av 200 km/t over mål! PÅ 201 M? Fant et Right On fra 99, og da kjørte Kjetil Hauge i en Pro Stock Mustang 303 km/t på 402 m på G-moen I Super Gas som heller ikke akkurat er vanlige gatebiler ligger slutthastigheten i underkant av 200 Km/t etter 402 m! Denne gatebilen har altså samme hastigheten på halve strekka? Utviklingen har riktignok gått fremover siden 99, men dette tror jeg ikke før jeg ser det! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Mener da det var gatebiler som greide over 200 km/t på 402 meter når jeg var på gardemoen sist.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Jada, flere som klarer det! Men på halve strekningen da? Bør jo ha 300 på 402 da! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnando Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Henrik H legenfelter corvetten gjør vel 0-60mph på 1,97sek eller noe.... Sjekk her du gutten... http://www.supercars.net/index-sixty.html Der ser du at verdens raskeste bil fra 0-60 mph (96 km/t) gjør denne etappen unna på 2,6 sekunder.. Så tviler på det du forteller om legenfelter corvetten.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Ta en titt på denne testen... Lingenfelter C5 twinturbo - 1100hk, 402m 8,95s (for de som ikke gidder - 1,97s tiden står på forsiden av bladet) Ydstebø har lillebroren til denne bilen. Den går ikke mye dårligere enn Polly sin bil (har faktisk slått Polly i ett drag på hjemmebane på Eikås), og Polly har kjørt 0-100km/t på 2.8s på gatedekk på Mantorp. Når det gjelder 200km/t på 1/8 mile så er det enormt fort og står ikke i forhold til 3,5s til hundre. Husker bare tall fra en loggfil jeg så hos Polly, men han hadde litt over 180km/t på 201m med 2,8s til hundre. Tiden mener jeg var rett rundt 6,40. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by espen Ta en titt på denne testen... Lingenfelter C5 twinturbo - 1100hk, 402m 8,95s (for de som ikke gidder - 1,97s tiden står på forsiden av bladet) Ydstebø har lillebroren til denne bilen. Den går ikke mye dårligere enn Polly sin bil (har faktisk slått Polly i ett drag på hjemmebane på Eikås), og Polly har kjørt 0-100km/t på 2.8s på gatedekk på Mantorp. Når det gjelder 200km/t på 1/8 mile så er det enormt fort og står ikke i forhold til 3,5s til hundre. Husker bare tall fra en loggfil jeg så hos Polly, men han hadde litt over 180km/t på 201m med 2,8s til hundre. Tiden mener jeg var rett rundt 6,40. Der kom bevisene ja! Driver ikke med tull ;) ;) :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Var ikke akkurat vanlige gatedekk, selv om de var DOT merket! Dessuten var det på en dragstrip med trackbite o.l. Sier ikke at det er feil, men sammenligningsgrunnlaget blir litt skjevt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Road Reaper Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by espen Ta en titt på denne testen... Lingenfelter C5 twinturbo - 1100hk, 402m 8,95s (for de som ikke gidder - 1,97s tiden står på forsiden av bladet) Ydstebø har lillebroren til denne bilen. Den går ikke mye dårligere enn Polly sin bil (har faktisk slått Polly i ett drag på hjemmebane på Eikås), og Polly har kjørt 0-100km/t på 2.8s på gatedekk på Mantorp. Når det gjelder 200km/t på 1/8 mile så er det enormt fort og står ikke i forhold til 3,5s til hundre. Husker bare tall fra en loggfil jeg så hos Polly, men han hadde litt over 180km/t på 201m med 2,8s til hundre. Tiden mener jeg var rett rundt 6,40. FYYY FAEN for en bil! :D:D Siter * 98 Aprilia rs 125 Lite orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Arnando Sjekk her du gutten... http://www.supercars.net/index-sixty.html Der ser du at verdens raskeste bil fra 0-60 mph (96 km/t) gjør denne etappen unna på 2,6 sekunder.. Så tviler på det du forteller om legenfelter corvetten.. ;) Merkelig at ikke Ford RS200 står på denne lista, den har jo 2,9Sek på 0-100. *lete på google* http://www.supercars.net/garages/imprezawrx14/79v2.html 0-60 mph in 2.01 seconds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg