eVicez Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Satt og kjedet meg litt på skolen, så fant jeg plutselig photoshop:) Har moddet utrolig lite biler, og sist gang jeg gjorde dette var for sikkert et år siden, så ikke slakt meg :D Orginal bildet Liten clean mod. Vet bla felgene ble litt dårlige, men hadde ikke tid til å fikse mer. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Oisann, glemte å flytte handtaket :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe. det la jeg ikke merke til før du sa det:P Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Var faktisk egentlig ganske lett å forlenge døra, for å lage coupe Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 veldig bra modda!!:win Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 noe muffins med bak felgen. ser ut som den e "oval" men ellers fin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Var litt stilig, men som mx_power sa, noe funky med felg vinklene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg