Gå til innhold

Kapret bil i Oslo!

Ranger emnet


turbothomas

Anbefalte innlegg

Limer inn denne topicn for en på SX-forumet;

 

Min burgunder røde Nissan 200sx S13 reg.nr. DJ 50872 ble kapret i Munkedamsveien bak Aker Brygge i går klokken 23:21 av 2 ukjente gjerningsmenn.

 

Minst 30 politipatruljer samt alle Oslo Taxis biler ble varslet umiddelbart og jeg hadde i løpet av kort tid vakter flere sentrale steder på E18 og E6 ut av byen/østlandet, dog uten resultat. Dette er for jævlig!

Bilen er nettopp overhalt og jeg har spandert på den endel snadder fra bl.a. TRUST/GReddy så det er vanskelig å kjøre den fort uten å bli lagt merke til.

 

Belønning utloves under forutsetning av at bilen ikke er totalt smadret eller brent el.

Har et ørlite håp om at noen her kan bidra med verdifull informasjon til Politiet på 22668600 eller til min mobil 40008030.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen.... stakkars fyr, jævelig kjipt du får hilse til han på 200sx forumet å gi min dypeste sympati....

 

Skal selvfølgelig si ifra om jeg ser noe, men hva med å legge ut biler av bilen så vi får sett felgene osv.? Kunne jo blitt litt lettere da.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Felgene er Radius R3 18" med Falken FK-451 225/40 ZR mener jeg.. Tror det er 15 eiker på felgene, typisk "DTM-look" hvis jeg skal prøve meg på noe... Har dessverre ikke bilder av bilen, men felgene finner dere her: http://wheelviewer.com/wokas/konk/index.htm (klikk en gang til høyre)

Ellers er det Greddy Power Extreme II eksos med 4,5" tip...

Orginalvingen bak er fjernet, og jeg har en liten ekstra leppe foran. Sitter et K&N-l57i luftfilter og en Greddy Type-S Dump pluss noen hemmeligheter i motoren...

Takker for all respons jeg har fått så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vi andre lærer av dette da....

 

ALLTID HA BALLTRE I BILEN OM DU HAR FEIT BIL! Gjerne ett stort og fint i metall som glinser litt.

 

Det skal ihvertfall jeg ha....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

 

Hjelper vel lite, hvis du da ikke har tenkt å sove og være i bilen din 24/7

 

Tenkte jo på kapringen nå da, og om en eller annen drita dust hopper ut i veien og sparker til bilen er det jo kjekkt å ha da.

 

Men sånn apropo bil kapring/tyveri.... Håper det ikke blir for off topic, da er det bare å si ifra så sletter jeg innlegget, men noen som veit åssen sånn GPS tracking fungerer?

Vanskelig og koble den ut tenker jeg på da??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Tenkte jo på kapringen nå da, og om en eller annen drita dust hopper ut i veien og sparker til bilen er det jo kjekkt å ha da.

 

Men sånn apropo bil kapring/tyveri.... Håper det ikke blir for off topic, da er det bare å si ifra så sletter jeg innlegget, men noen som veit åssen sånn GPS tracking fungerer?

Vanskelig og koble den ut tenker jeg på da??

 

 

 

Guard'en min kan ikke kobles ut, det er en boks med eget batteri. Bare gjem den godt nok!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

 

Guard'en min kan ikke kobles ut, det er en boks med eget batteri. Bare gjem den godt nok!

 

 

Trodde at litt av poenget med den guarden var at forsikkringsselskapet skulle ha en garanti på at folk som krasjer bilen eller raser motoren ikke skal dumpe den jeg. Og at den derfor var f.eks. sveisa fast ett eller annet sted.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

 

Trodde at litt av poenget med den guarden var at forsikkringsselskapet skulle ha en garanti på at folk som krasjer bilen eller raser motoren ikke skal dumpe den jeg. Og at den derfor var f.eks. sveisa fast ett eller annet sted.

 

 

 

Egentllig så skal vel GS montere boksen for deg, uten at du vet hvor den er gjemt.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjelper lite med balltre og maglight når det står en kar i døra di og en på andre siden av bilen, skal du så lene dag bakover etter noe å slå med? da må du evnt UT av bilen for at du i det heletatt skal kunne få svingradius til å slå.. bare dumt...

 

skal du ha noe så må det bli skytevåpen, men dette erikek lov i Norge så det er lite vi kan gjøre med disse kriminelle svina..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår