golfrider Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 det er ok med mønster igjen på dem, men et har litt "subbeskader" (ikke noe alvorlig). Har du mail adr så kan jeg sende deg bilder.. Jeg jobber i Særp 2-3 dager i uken så jeg kan jo ta dem med nedover en dag så kan du kikke på dem.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 supert hvis du kunne sendt bilder til marklaus@broadpark.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 hvis de ikke er solgt så kan du sende meg en pm, så kan vi avtale hvor jeg kan hente de! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg