golfrider Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Selger et sett MIM felger jeg har pusset opp selv. De har polert kant og gun-metall "stjerne". Felgene er i god stand, uten kast! På felgene er dek 195x50 dekk med mye mønster igjen. boltsirkel 4x100, 15x7", ET (husker ikke, kommer senere). Her er et bilde fra et tidligere treff: Bilde av felg: Felgkanten trenger en runde med autosol for å bli like fin som på bildet over. Senterkoppene er også lakkert, men jeg mangler en kopp. pris: 3000 med dekk, befinner seg i Østfold/Oslo Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 P.S Skal ta noen nye bilder senere i dag, eller morgen. Er du intr så send meg en PM! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 byr 2t Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ikke for å ødelegge alt, men hvor mye er din senka? var skikkelig fin! :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 2t blir litt lite.. Dekka er fine og felgene er uten kast. Det skal ikke mye tlc for at de blir seende ut slik som på bildet igjen!! Gamlebilen min var senket "40mm", men med "kvalitets" fjærer tenker jeg vi sier 60-40 etter en stund med bruk.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 passer de på einser med den dekk dimmen? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 7x15" er en pop dim til einser. Joppe har f.eks det.. Det spørs hvor mye du senker og hvilken ET det er på dem. Skal sjekke dette senere i dag.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 skal senkes mye(justerbart) derfor kunne jeg tenkt med mindre gummi og mer strekk.. selger du de uten dekk a? :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Joppe sine felgs hadde et 20. den var bra senket.. Jeg kan godt selge de uten dekk ja.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 bømp bømp Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 nypris: 2500,- Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 vanskelig å finne innpress? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 det var det jeg skulle gjøre ja.. Ikke lett gitt, men skal få klarhet i det i løpet av kvelden.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Et 25 Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei Er meget interresert i felga dine! Hva menes med bra dekk? hvor langt er de kjørt? bor selv i østfold/sarpsborg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg