GFL Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har kjøpt meg en "ny" spiller som topic , men stoler ikke på de ledningene som står i pluggen bak.. Noen som har en makan spiller eller noen som vet hvordan man skal koble den....???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 http://pdf.crse.com/manuals/3251115211.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ingen som har et bilde av plugger som står bak i en Sony spiller på datan??? Tror det mangler noen ledninger her på min da sjø.. Finner blant annet ingen rød ledning..... + at det mangler en kabel til høytalerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Vil ha et bilde eller et koblings skjema til Sony spiller med en plugg bak på spiller med både høytalerkabler,støm og div i en plugg/kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hvor mange ledninger har du i den kontakten da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Skal være 16 ledninger tilsammen, men jeg mangler noen så jeg skulle hatt et bilde eller et kobling skjema så jeg hadde funnet ut hvordan det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg