Aron88 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 kan du finne ut om det er 100% sikkert at det er topppakning??? jeg skal kanskje ha den innom et verksted for en sjekk på torsdag...intill da kan jeg bare si ut fra egen erfaring og andres meninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 har fått den inn på et verksted takket være fettern min! tok og trykktesta motorn og rør..viste seg at det var den ene kjølevæske slangen(Ja, jeg er blindere enn en muldvarp :() men nå er den værtfall i orden og fortsatt til salgs! tar gjerne innbytte i en billigere bil + penger..eller hva nå som ønskes! BUD ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ja, da har golfen vært utfor et lite uhell. ikke den store skaden men nok :P Noen som kan gi meg info om hva jeg kan/må gjøre? og en ting.. jeg har G60 bredding på skjermene..hvordan kan jeg få det på neste skjerm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 avhenig av hvordan skjermbuebredderne er festet (antagelig med lim?) er det bare å varme de opp og skjære dem av.. skjermene er litt tricky å få av, forutenom skruene opplangs innsida på panseret, sitter det 4 skruer i hjulbuene, og 2 tykke skruer på innsiden mot døra, og litt tectyl.. må være nokså brutal mot skjermen og bøy den ganske langt ut for å få til å nå de skruene.. men skjermen blir ikke ødelagt av den grunn:) også når du skal ha på ny skjerm, så skru på de på innsia først (mot døra) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 avhenig av hvordan skjermbuebredderne er festet (antagelig med lim?) er det bare å varme de opp og skjære dem av.. skjermene er litt tricky å få av, forutenom skruene opplangs innsida på panseret, sitter det 4 skruer i hjulbuene, og 2 tykke skruer på innsiden mot døra, og litt tectyl.. må være nokså brutal mot skjermen og bøy den ganske langt ut for å få til å nå de skruene.. men skjermen blir ikke ødelagt av den grunn:) også når du skal ha på ny skjerm, så skru på de på innsia først (mot døra) :) er det bare den plastik skjermen som er en G60 bredding? er det ikke noe metall som må slåss ut osv på hjulbuen? På den nye liksom.. eller er det håp om å redde denne skjermen? har alltid hatt lyst til å prøve meg på retting, sliping, sparkling etc! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 er nok bare det som er plastikk som er "g60-bredding" ja :)vel, det er utrolig mye stress å rette ut det der når det tar 10 min å smekke på en ny skjerm :) bytta nettopp hele fronten på bila mi etter kollisjon, så ble mye enklere å handle delebil med hel front enn å begynne å rette alt^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 er nok bare det som er plastikk som er "g60-bredding" ja :)vel, det er utrolig mye stress å rette ut det der når det tar 10 min å smekke på en ny skjerm :) bytta nettopp hele fronten på bila mi etter kollisjon, så ble mye enklere å handle delebil med hel front enn å begynne å rette alt^^ ja..får vel gjøre det =/ så får jeg bare spare på skjermene som er ødelagt og leke meg litt der..får prøvd oppretting, sparkling, sliping og lakkering...trenger liksom ikke å være redd for å ødelegge den heller da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har to stk svarte framskjermer du skal få billig, de er svarte og pene å se på.. Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hvor mye da? og hvor er ottestad? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 kom med bud, ottestad er 2 km utenfor hamar mot oslo:P Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 kom med bud, ottestad er 2 km utenfor hamar mot oslo:P aner ikke hvor mye sånt koster ass :P hmm, er vel ca 1 time kjøretur det.. send meg en pm om en pris eller no, så får vi se :) bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hvis du bor på skjedsmokorset så er det ca en times kjøring, men ved riktig pris kan jeg møte deg på halvveien.. :) Nye hos veng er det vel ca 500 kr stk + frakt trur jeg, og lakkering da så klart.. de jeg har er lakkert, også er det minimalt med rust på dem.. fargen er lik din utfra det jeg ser på bildene dine.. så vet ikke hvor mye du er intr i å gi jeg:P Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Okey ;) hmm..nå tror jeg nå at jeg skal lakkere hele bilen rød da så fargen er ikke det viktigste ;) bilen min er angripi av rust en del steder så tenkte å slipe ned alt og få lakkert den på nytt :) men 200 pr stykk? ANER ikke her :P men mulig jeg trenger bare en..må se på det litt. eller selger du kun samla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Selger kun samlet, 500 for begge to så er det greit:) har ei bakluke å selge å hvis du trenger det.. har vel egentlig alt mulig til golf 2 liggende, så bare si ifra hvis du trenger noe,så skal jeg se hva jeg har... Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hmm..trenger vel det meste av fronten, veit ikke hva du har jeg? har fire lykter jeg da..pluss jeg trenger to 89-91 dører!? skal kanskje under kniven..kroppen min er litt vrangen! men etter operasjonen kan jeg komme så fort jeg blir frisk..får vite mer på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg