antheus Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hørte at det gikk ut en melding til alle pol10 enheter i Oslo at en Nissan 200sx skulle stoppes for kontroll igår. Klokken var ca 23.30-24.00. Fikk ikke med meg bilens farge men den var DJ registrert og hadde stor vinge bak. Noen her på forumet som racet igår? Nei, jeg er ikke nysjerrig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Bilen var mistenkt stjålet og var rød/brun, hadde høy eksoslyd og stor vinge. Sist sett kjørende på E18 retning vest ved 01:00 tiden. Ved 01:30 tiden ble den igjen observert ved påkjøringsrampen til Blommenholm/Høvik. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hvor mnage hakke stor vinge bak?.. man må nesten komme opp med mål nå. vingen var ca 1.80 bred.... og 55cm høy:) hehe lettere å igjennkjenne., Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Var det en S13 mere Vin rød Den bilen tror jeg har sett. Han som kjørte den var litt rar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg