Geir A Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Skal justere spissing på 2001 modell A6. Hvordan justerer en det? Har bilen på bukken nå men får ikke justert - lurer på om jeg gjør noe feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 paa styreleddene kan vaere greie og skru paa:) Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 paa styreleddene kan vaere greie og skru paa:) Det har jeg ikke tenkt på går.... Men har allerede løsnet låsemutteren mellom endeleddet og styrestaget, men får ikke vridd styrestaget rundt, har også førsøkt å varme forsiktig opp men sitter like fordømt fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 kan si at i mine mange aar som audi og vag mekaninker, dette sitter no j..... mye rust off plus og mye tolmodighet...:redxpoke Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg