Dirty Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 her er et par av min, helt ferdig i dag:) var ute med den i sta, kjørte nedover ga på litt og gira... så kom det et smell og det lyste opp bak bilen:) artig! Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ah den er nice altså.. blir nesten litt småkåt :) Elsker den stylingen du har på den, Dirty! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Sinnzyk: Heeelt mørkeblå er nice.. mmm..Det tror jeg den hadde kledd:) Hvordan fangere er det på den? Vet du hvor tidligere eier kunne fått tak i dem? Bare lurer, skal ikke lage en replika := det er orginal fangere med rieger lepper, og sideskjørt:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe, no harm done:P mye som kunne vært finere på min også, eks en annen farge.. er ikke så gla i den jeg har.. vil ha svart eller mørk blå:titties: lurer på hvilket merke den bakrute senkeren din er eg ? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 lurer på hvilket merke den bakrute senkeren din er eg ? det er jeg ikke sikker på, rieger? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 likte den værtfall :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Mangler blink lysa på bildet her, men de er i kjelleren til modifikasjon ;) Her mangler jeg gir mansjett greia. Nylig ombyggd fra automat til gir. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 sweet interiør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Takker! Et lite pluss med det er jo at det også er elektrisk justering på de. ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 namme, hadde sånne (minus justeringa og i grå) i en passat gt en gang, nydelige seter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 nice! Wings up!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 DIRTY: du har di fineste baklyktene man kan få påcorrado! noen hær som har klare tåkelys å blinkelys? sleng ut bilder av d! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er litt små hjul på bilen. 195/50-15, men fungerer heiltgreit. Merkelig at det aldri skal gåan å få blinklys/tåkelys tilå stå perfekt. orginal fin corrado. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Spørs hvor mye du skal ha for den da.. Leaser en Touran 2.0TDI akkuratt nå... som jeg skal/må ha i 2.5 år til :) så får se hva jeg får råd til.Si fra om du skal ha noe bilstereo !!?!?! driver butikk i Hillevåg nå :) Skaffer: Focal, Cadence, Helix, Soundstream, Fusion, Hertz, osv osv osv Leida itte butikken din her ein dag men fant an ikje! trenge ett delefilter og ein te forsterker :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Leida itte butikken din her ein dag men fant an ikje! trenge ett delefilter og ein te forsterker :) Heisan Jeg har ikke åpnet enda :) har lokalet der ved siden av Tipshjørnet.. i samme lyskryss. Lokalet har masse papp og stash foran vinduet. Er bare å ringe 90993211 hvis du lurer. ellers så kan jeg gi deg noen bra tilbud via mail. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg