Lassjus Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg vil gjerne farge dørsidene (innvendig) i min Golf 1 sorte. Ønsker en litt matt finish. Dørsidene består av stoff og noe plastikkaktig stoff som er "mykt". Hva er det som vil sitte bra på begge disse materialene og bli sittende lenge? Har sett dette vært gjort på Golf en før, og dørsidene så så fine ut at jeg nesten trodde de var nye :) Takker for all hjelp. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er forresten ute etter en Matt finish. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du får kjøpt vinylfornyer spray/klut/svamp på for eksempel Biltema, dette og stoff-farge bør vel gjøre susen...? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Takk for svar. fornyer? Det betyr at den ikke farger det da? Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vinylfornyer skal visstnok få frem den 'nye' fargen i vinyl som f.eks. dashbord, dørsider osv. - nøyaktig hva det gjør vet jeg ikke, men en slik spray/svamp koster ikke allverden, så det er verdt et forsøk. Har selv en slik spray liggende, men har aldri fått ræva i gir til å prøve den... :) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Takk for tipset. Jeg skal se hva det blir til. Får se om jeg får nyss i hva den matte løsningen jeg så hos andre het. :) Takk for hjelpen Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Bare hyggelig. Lykke til! ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg