Gå til innhold

Dvd til rundt 3000kr ??

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

Jeg selv har kjøpt Jensen VM9021TS fra USA,den synes jeg er kul.Søk på ebay.

Er den regionfri? Lurt å sjekke dette så man ikke blir sittende med spiller som ikke spiller av DVD plater kjøpt her i landet :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha dvd spiller i bilen men orker ikke bruke mer enn max 3000 kr. Lurer på blant annet denne fra JVC;

http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=173206

Noen som har prøvd en slik eller har noen andre alternativ i denne prisklassen?

Må kunne spille av divx og være av bra kvalitet...

http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/1121042_l13/index.html

Kjenner en som selger denne. Send mail for mere info: ketil@audio-art.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet fram til noen spillere som er aktuelle;

blaupunkt Las Vegas DVD35

JVC KD-DV6202

Sony MEX-R1

Panasonic CQ-D1703

JVC og Panasonic spillerne er de eneste som spiller av divx filer, men det går jo alltids å konventere divx til dvd format så det er egentlig ikke nødvendig med divx.

Noen som har andre forslag, eller som har vært borti noen av disse spillerne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling, og har selv no skrap som jeg fikk kjøpt fra qxl siden jeg fikk trykket gi bud inne på feil tab.. (skulle by 9000 for avic-1, endte opp med en cube.. :( )

Uansett.. Virker som om du har skjerm ifra før siden du skal ha KUN spiller, og ikke en med innebygget skjerm..

JEG ville gått for JVC'en, siden JVC er kjent for ganske grei og nøytral lyd.. Og spiller divx direkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling, og har selv no skrap som jeg fikk kjøpt fra qxl siden jeg fikk trykket gi bud inne på feil tab.. (skulle by 9000 for avic-1, endte opp med en cube.. :( )

Uansett.. Virker som om du har skjerm ifra før siden du skal ha KUN spiller, og ikke en med innebygget skjerm..

JEG ville gått for JVC'en, siden JVC er kjent for ganske grei og nøytral lyd.. Og spiller divx direkte :)

Har skjerm i fra før ja. Tror jeg blir å gå for JVC siden den har divx og har en grei pris. har lest en del hva andre skriver om den å har enda ikke funnet noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider