ssagat Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Skal ha dvd spiller i bilen men orker ikke bruke mer enn max 3000 kr. Lurer på blant annet denne fra JVC; http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=173206 Noen som har prøvd en slik eller har noen andre alternativ i denne prisklassen? Må kunne spille av divx og være av bra kvalitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Du skrev jvc, jeg kom til blaupunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Du skrev jvc, jeg kom til blaupunkt? Nå er det rett link... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ingen som har prøvd denne ? eller noen andre i samme prisklasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du burde kjøpe 2-din hvis det passer. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du burde kjøpe 2-din hvis det passer. Skal ikke være noe problem å få plass til 2 din spiller, men er vel ikke mulig å få tak i en til rundt 3000 kr som er av brukbar kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg selv har kjøpt Jensen VM9021TS fra USA,den synes jeg er kul.Søk på ebay. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg selv har kjøpt Jensen VM9021TS fra USA,den synes jeg er kul.Søk på ebay. Er den regionfri? Lurt å sjekke dette så man ikke blir sittende med spiller som ikke spiller av DVD plater kjøpt her i landet :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Den er ikke regionfri,men er vel mulig å ordne hos en lydsjappe,vel?Jeg laster heller ned filmer og legger den over på SD-kortet og spiller.Knall. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Den er ikke regionfri,men er vel mulig å ordne hos en lydsjappe,vel?Jeg laster heller ned filmer og legger den over på SD-kortet og spiller.Knall. Må nesten ha en som spiller sone 2 eller er regions fri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Skal ha dvd spiller i bilen men orker ikke bruke mer enn max 3000 kr. Lurer på blant annet denne fra JVC;http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=173206 Noen som har prøvd en slik eller har noen andre alternativ i denne prisklassen? Må kunne spille av divx og være av bra kvalitet... http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/1121042_l13/index.html Kjenner en som selger denne. Send mail for mere info: ketil@audio-art.no Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har kommet fram til noen spillere som er aktuelle; blaupunkt Las Vegas DVD35 JVC KD-DV6202 Sony MEX-R1 Panasonic CQ-D1703 JVC og Panasonic spillerne er de eneste som spiller av divx filer, men det går jo alltids å konventere divx til dvd format så det er egentlig ikke nødvendig med divx. Noen som har andre forslag, eller som har vært borti noen av disse spillerne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ingen på forumet som har peiling på dvd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har ikke peiling, og har selv no skrap som jeg fikk kjøpt fra qxl siden jeg fikk trykket gi bud inne på feil tab.. (skulle by 9000 for avic-1, endte opp med en cube.. :( ) Uansett.. Virker som om du har skjerm ifra før siden du skal ha KUN spiller, og ikke en med innebygget skjerm.. JEG ville gått for JVC'en, siden JVC er kjent for ganske grei og nøytral lyd.. Og spiller divx direkte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har ikke peiling, og har selv no skrap som jeg fikk kjøpt fra qxl siden jeg fikk trykket gi bud inne på feil tab.. (skulle by 9000 for avic-1, endte opp med en cube.. :( ) Uansett.. Virker som om du har skjerm ifra før siden du skal ha KUN spiller, og ikke en med innebygget skjerm.. JEG ville gått for JVC'en, siden JVC er kjent for ganske grei og nøytral lyd.. Og spiller divx direkte :) Har skjerm i fra før ja. Tror jeg blir å gå for JVC siden den har divx og har en grei pris. har lest en del hva andre skriver om den å har enda ikke funnet noe negativt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg