Gå til innhold

Lønn

Ranger emnet


CasaNova

Anbefalte innlegg

Gjest Magnus Nilsen

Jeg for min del jobber i en privat bedrift med en meget sunn økonomi, blir sponset med med messeturer/ snøscooterturer og lignende,var på spekkhoggersafari like før jul.(jeg har ikke noen ledene stilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, takk for svar og meninger. Har ikke fått svart før nå grunnet... Der kan jo gjette. Hint: Laaaaaaaaaaaange dager.

 

Satt akkurat å regna ut at jeg har ca 90 kr i timen. Og da var jeg snill med tallene. Ikke akkurat noen gromlønn det. Man har jo mye annsvar og "utdanning", da er det jo litt teit at man tjener bedre på f.eks Mc Donald's.

 

Men ut ifra hva jeg leser her tror jeg at jeg kommer til å være på utkikk etter en annen jobb ja. Kanskje gresset er grønnere på en annen side...

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, takk for svar og meninger. Har ikke fått svart før nå grunnet... Der kan jo gjette. Hint: Laaaaaaaaaaaange dager.

 

Satt akkurat å regna ut at jeg har ca 90 kr i timen. Og da var jeg snill med tallene. Ikke akkurat noen gromlønn det. Man har jo mye annsvar og "utdanning", da er det jo litt teit at man tjener bedre på f.eks Mc Donald's.

 

Men ut ifra hva jeg leser her tror jeg at jeg kommer til å være på utkikk etter en annen jobb ja. Kanskje gresset er grønnere på en annen side...

 

da kan jo jeg fortelle deg at det ikke er lov med så lav lønn i norge..trur noe som er rundt 101kr er minstelønna pr time for en over 18..?

skyt meg (ikke) hvis jeg tar feil!:thanks

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo det at jeg har en fastlønn som ikke er fastsatt ennå da de kom med et lavere tall en det de tilbød først. Summen er jo grei nok den, men det med at jeg ender opp med 12-14 timers arbeidsdag hver dag ødelegger jo en god del. Ikke bare er det dårlig betalt, men jeg blir jo helt utslitt. Er jo et B-menneske, og blir jaga opp rundt 6 hver morgen. Det tærer på når man ikke er hjemme før i rundt 8 tia, hvertfall for min del.

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å gjøre, organiser deg.

Og er dere flere som organiserer dere, kan dere gå ilag å kreve tarifflønn, som er vel 120-130 kr timen eller noe slikt.

 

Der hvor jeg jobbet lå vi over tariffen for å ta unna ubekvem arbeidstid, vask av biler og slikt.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Saken er jo det at jeg har en fastlønn som ikke er fastsatt ennå da de kom med et lavere tall en det de tilbød først. Summen er jo grei nok den, men det med at jeg ender opp med 12-14 timers arbeidsdag hver dag ødelegger jo en god del. Ikke bare er det dårlig betalt, men jeg blir jo helt utslitt. Er jo et B-menneske, og blir jaga opp rundt 6 hver morgen. Det tærer på når man ikke er hjemme før i rundt 8 tia, hvertfall for min del.

 

Hvilket firma jobber du for?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber for et vikarbyrå som har spesialisert seg på sjåfører, og timelønna mi ligger på 152kr. syntes det er ganske bra jeg for min del, men overtid og kveldstillegg finnes ikke.

 

men det fine med det, er at jeg får så utrolig mye variasjon.

har kjørt containere på cargo nett, traller på cargo nett, langkjøring, distrubisjon, los, bytteturer på natta osv.

 

hvis jeg trenger fri en dag, eller uke utenom ferien, så er det ikke no problem å få det, så lenge jeg sier ifra litt i forveien. sjefen er ganske kul, og han hører på sjåførene sine og deres ønsker.

 

eneste negative med jobben er at man blir litt mobba av andre sjåfører når de ser logo'n på ryggen, siden de mener at vikarsjåfører ikke er like bra som de som er fast ansatt. men det er bare å bite tenna sammen litt og ta det med et smil.

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår