TrueBlue Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Den sorte Opæææln på filmsnutten er lik den jeg hadde som fersk sjåfør, bortsett fra at min var knallorange og hadde utrolig lekre hvite hjulkapsler... hoho... :pray Det var uansett en liten strikkmotor med bakhjulsdrift, hele kjerra veide oppunder 700 kg, så det sier seg selv det ble noen runder på store parkeringsplasser. En vinter var jeg med gutta på skauen og kjørte på et islagt tjern der de hadde pløyd bane med traktorn... Vekta på bilen gjorde det også enkelt å dra'n ut av snøkanten hvis jeg ikke klarte returen :D Så denne filmsnutten her vekker gamle minner... hoho! Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Trenger ikke være nytt for å sladde:) Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Seen it.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg