Ingrid Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Blir mot varmere tider =) Vår/sommer engang ! Kan tenke meg sånn slutten av april --> mot slutten av mai et sted ! :) Så følg med ! Men jeg skal ha med Ingrid da uansett, så da må du stille opp med bila de uansett ! :D Her har du ikke noe valg :P Du skal det ja? :P Hehe, jeg skal ikke være SÅ vond å be:P Turistane på tur vettu:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Du skal det ja? :P Hehe, jeg skal ikke være SÅ vond å be:P Turistane på tur vettu:D Jeg skal nok det ja :P om jeg må dra deg ut så gjør jeg det ass :P :D Turister på tur e sexy! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 satt sammen en liten film av bildene som har kommet ut jeg, kjeda meg litt i sta :P ca 7 min lang, skjedd no kødd av og til inni der, men dekk ser det dere skal læll.. Veldig bra å samle bildene... Lettere å se på igjen, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg