fred_stian Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Virker som det var et bra og vellykket treff! Orket rett og slett ikke tanken på å stå der i kulda, så jeg ble hjemme desverre.... Men nærmere våren blir det oppmøte fra meg også! Veldig mye bra bilder her, hvordan var det å ta bilder der, var det opplyst eller måtte man bruke blitz for å få noe særlig bra bilder? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Var en del knipsing med blitz så jeg, men litt varierende med og uten :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 faen måtte jobbe jeg:( får ta turen neste gang. mye pene bilder her. Heller ikke ofte man får tatt seg GOD tid til vært bilbilde så jeg ser fram til neste treff Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Her kommer en ny ladning fra meg ;) Har med ett bilde av OleHenri's bil nå, redda den fra støyen, men dette har ført til at det var noen stygge "virvler" i bildet :( Fiksa skyline-bildet slik at det ikke er så utbrent også! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 fete bilder espen! :) Skjønner ikke hva du mener med støy og shit, syns da det ble fett jeg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det beste bildet jeg fant her nå var Heges bilde av den skyline rompa, tatt fra siden altså. Det ble dønn strøkent, farger osv helt kanon... Likte også bildet til drunkenpete tror jeg det var som tydeligvis stod en etasje over og tok bilde mellom to betongdragere? eneste som ødela dette bildet var bilens hovedlys, noe jeg ser igjen på flere av bildene. Er hovedlysene på og man ikke klarer å få kontrollert det lyset på noen måte når man tar bildet blir det som regel noe dritt i bildet... Ikke at jeg er noen proff fotograf på noen som helst måte, men i disse tilfellene burde hovedlysene vært slått av på alle bildene.. Ellers så stiller jeg nok opp på neste sånnt treff om det er noe varmere i været, gidder ikke kjøre 30 mil for å stå ute å fryse som faen i flere timer, hehe.... Men var jo ett kjempebra tiltak da, hvor mange var det som tok bilder der? Edit: Heges bilde: http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpg drunkenPETE's bilde: http://www.drunkendonut.com/images/fototreff21jan/fototreff9.jpg Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det beste bildet jeg fant her nå var Heges bilde av den skyline rompa, tatt fra siden altså. Det ble dønn strøkent, farger osv helt kanon... Likte også bildet til drunkenpete tror jeg det var som tydeligvis stod en etasje over og tok bilde mellom to betongdragere? eneste som ødela dette bildet var bilens hovedlys, noe jeg ser igjen på flere av bildene. Er hovedlysene på og man ikke klarer å få kontrollert det lyset på noen måte når man tar bildet blir det som regel noe dritt i bildet... Ikke at jeg er noen proff fotograf på noen som helst måte, men i disse tilfellene burde hovedlysene vært slått av på alle bildene.. Ellers så stiller jeg nok opp på neste sånnt treff om det er noe varmere i været, gidder ikke kjøre 30 mil for å stå ute å fryse som faen i flere timer, hehe.... Men var jo ett kjempebra tiltak da, hvor mange var det som tok bilder der? Edit: Heges bilde: http://i94.photobucket.com/albums/l87/haukhe/DSC_3617_BF.jpg drunkenPETE's bilde: http://www.drunkendonut.com/images/fototreff21jan/fototreff9.jpg helt enig med deg om de bildene der, skambra begge to! Syns det var litt gøy å være der, å se de som jeg har sett MYE bilder fra "jobbe", sinnsykt artig å se de i alle mulige kriker og kroker, vinkler og unaturlige stillinger :P Kjørte vel 30 mil el no vi, kulda var bare å bite seg i gjennom! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Håper dere kan ta ett sånt treff igjen til våren.. Hadde tenkt til og ta turen innover men kom snø og Gorgeous står på sommer sko så lot det være ! Og mille moses ho dere Ayna er deilig.. Hvem kom ho sammen med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hu kom med Eddietion Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Absolutt enig! Eneste er vel at det var bittelitt mørkt, men dette er det absolutt beste jeg har sett av alle her! Ikke greit å ta bilder den veien, altså fra mørket og ut i lyset. Himmelen blir veeeeeldig utbrent her. Tøff location uansett :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Sinnsykt masse bra bilder her! Haukhe: BRA(!!!) at du fikk tatt bilde av den GP'en:D Flink jente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 SYNS JEG SKULLE VÆRT DER MED HILUXEN SKULLE DERE FÅTT TATT ET BILDE PARKERT OPPÅ EN AV DE RISKOKERNE DER:) hihih Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Får ta det på neste treff da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 dette virka labert... av SÅ mange fotografer ...... så tar dere bare bilder av bilene... Noen som har nærbilde av Haukhe? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 dette virka labert... av SÅ mange fotografer ...... så tar dere bare bilder av bilene... Noen som har nærbilde av Haukhe? Sure we do.. Men de deles ikke uten samtykke =) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg