Finken Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har 4 compomotive felger jeg skulle ha lakkert opp så fort jeg får reparert dem. Noen sentralt på Østlandet som driver med dette? Og ere mye farger og nyanser og velge i eller er pulverlakk litt ukurant sånn? På forhånd takk. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har 4 compomotive felger jeg skulle ha lakkert opp så fort jeg får reparert dem.Noen sentralt på Østlandet som driver med dette? Og ere mye farger og nyanser og velge i eller er pulverlakk litt ukurant sånn? På forhånd takk. Du har noen på frogner/lindeberg...der lakkerte jeg mine flinke folke der og har masse farger. Norsk pulverlakk heter de nå,Før het de reime prosess Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvor mye tok de for det? De må jo lakkeres uansett, men vært intresangt og hørt en ca pris. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvor mye tok de for det? De må jo lakkeres uansett, men vært intresangt og hørt en ca pris. Jeg betalte 2000kr for det,men jeg kjenner de litt da hehe...Det var med syre dypp,lakk,klarlakk Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://www.felgservice.no Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 http://www.bs-teknikk.no vi syrevasker felgene og sandblåser de og pulverlakerer de... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Takker for info. Da blir de retta hos felgservice og pulverlakkert hos bs teknikk. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kan jeg bare få si det slik at lakkeringa hos BS teknikk virkelig er ille! Finishen duger ikke for en femmer til felgbruk Hør deg med OPEMS i Ås, 1.800kr inkl. til og med 17" felger blåst og lakkert. Og dette er skikkelig pulverlakk. ikke industri grejer som dem har på BS Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kan anbefalle OPEMS pulverlakk jeg også ,finich på høyt plan for deg som vil ha prikken over I`en :) Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg