Ken-gti Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Kusina mi ble frastjålet en golf på Hønefoss natt til Onsdag, igår ble den observert kjørende i byen.. men etter dette har ingen sett den igjen.. var på tokt igår og idag uten hell. Om noen har sett denne så ring meg, Kenneth, på 90969992. Bilen er en 91mod pasadena td. en 1,6td. Den er knall rød, veldig rød og. også har den xtra lys i grillen, sort emblem, så grillen er svart. Smale gamle fangere med rød stripe, sorte hjulbreddere, hvit blinklys på siden og foran i fanger. står pasadena med blå skrift bak på bilen og på bakre stolpen med liten skrift. Bilen er helt orginal, ikke senket eller noe.soltak, hadde 14" oz polaris 5eika alu på vinterhjul da den ble tatt. Reg nr er TV53970 Er antagligvis rundt Hønefoss området.. men kan være lengre bort og.. Ring om noen ser den , min kusine savner den veldig! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Legg denne på opplysningsforumet også:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg holder utkikk herover ihvertfall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 flott.. har dessvere ikke bilde.. men bilen er veldig lett gjennkjennelig.. skikkelig knall rødfarge. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har`n sota bakruter? To eller fire dørs? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 2 dørs, helt orginal som sagt, ikke sota ruter. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 2 dørs, helt orginal som sagt, ikke sota ruter. okey...kjører ut varer på hele ringerike, så er vel omtrent over alt i løpe av en dag. Har skrevet ned reg og tlf nummer.. Så skal holde øya åpene etter golfen :thumb Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 okey...kjører ut varer på hele ringerike, så er vel omtrent over alt i løpe av en dag. Har skrevet ned reg og tlf nummer.. Så skal holde øya åpene etter golfen :thumb Supert:) setter STOR pris på dette.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 skal holde utkikk jeg også..faen brenn slike folk som stjeler ting..! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 skal holde utkikk jeg også..faen brenn slike folk som stjeler ting..! får jeg tak i den som gjorde det før politiet så skal jeg brekke en og en finger på idioten(e)! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 pasadena merken på siden og bak er tatt bort. så den har IKKE pasadena merker! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg