Lalala99 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hei, Lurte på om noen kunne anbefale et firma som bygger anlegg. Har tidligere fått bygd hos strømmen bilradio men de ødela bilen så det er uaktuelt. Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Kan jo ta kontakt med f.eks autod på forumet her. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 autod.no han er helten min. men en instalasjon koster for ganske mange tusen. og eyecandyracing.no driver og tror eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ser du bilene han kjører skal vel ikke prisene til autod være noe problem :) Eyecandy ville jeg holdt meg unna når det gjelder montering, om du leser tråden til Fashen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 autod og audio-art er vel to av landets (og europas?) fremste når det gjelder montering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Det er sant. Liker selv audio-art godt, han på forumet her er veldig hyggelig å snakke med osv. :) Kansje trådfører må søke litt? -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg